dilluns, 27 de juliol del 2015

Concentració del 27/7/2015 i properes mobilitzacions / Concentración del 27/7/2015 y próximas movilizaciones

Concentració del 27/7/2015 i properes mobilitzacions


Avui 27 de juliol ens hem reunit en l'Ajuntament de Barcelona amb el Gerardo Pisarello, primer Tinent d'Alcalde. Se li ha explicat l'ERO que vol aplicar Indra, mitjançant el qual la direcció pretén acomiadar 1850 treballadors, 95 a Barcelona (de moment). Gerardo ha mostrat la seva preocupació per l'assumpte i ens ha sol·licitat que preparem un escrit que pugui valorar l'ajuntament, amb l'objectiu d'enviar-ho a l'empresa.
També hem comptat amb el suport de diversos regidors de la CUP.

D'altra banda en l'assemblea celebrada en la Plaça Sant Jaume s'ha decidit realitzar el dimarts 28/07/2015 una concentració de 10 a 11h, en la porta de l'edifici Interface.

La Mesa Negociadora es torna a reunir demà dimarts 28/7/2015 amb la possibilitat de convocatòria de vaga, a nivell estatal, per als propers 29, 30 i 31 de juliol. Per decidir si l'assemblea de Barcelona s'uneix a aquesta possible vaga estatal, us emplacem a les 9h en les porta de l'Edifici Interface dimecres que ve 29/07/15.

A més, aquest mateix dia, cap a les 11.00 està prevista una reunió entre Manuel Brufau (director de la delegació) i la RLT, amb mediació de membres del Parlament de Catalunya. Una bona oportunitat per a que s'escolti la nostra veu.

Es recorda a tots els companys i companyes que segueix en peu la convocatòria de vaga indefinida i que tot aquell que vulgui exercir aquest dret pot fer-ho.

D'altra banda, qualsevol persona pot lluitar contra aquest Injust i Injustificat ERO signant en:

https://www.change.org/p/fernando-abril-martorell-retira-el-ere-de-indra-sistemas?recruiter=349066116&utm_source=share_petition&utm_medium=twitter&utm_campaign=share_twitter_responsive&rp_sharecordion_checklist=control

Finalment, volem tornar a aclarir que no és correcta la nota enviada (sense signatura) per la Mesa Negociadora en la qual s'afirma “esta convocatoria no permite los paros parciales y por tanto si se utilizara, podría acarrear la desprotección de aquellos trabajadores que así la realizaran de forma parcial, o bien, que se produjera el descuento de la totalidad de la jornada aun habiendo parado solo una parte de ella
La realitat és que un treballador pot sumar-se a una convocatòria de vaga quan ho consideri. Estant en el lloc de treball, pot unir-se a la vaga i se li ha d'abonar el temps treballat. I si el treballador abandona la vaga passa exactament el mateix.

Concentración del 27/7/2015 y próximas movilizaciones


Hoy 27 de julio nos hemos reunido en el Ajuntament de Barcelona con Gerardo Pisarello, primer Teniente de Alcalde. Se le ha explicado el ERE que quiere aplicar Indra, mediante el cual la dirección pretende despedir a 1850 trabajadores, 95 en Barcelona (de momento). Gerardo ha mostrado su preocupación por el asunto y nos ha solicitado que preparemos un escrito que pueda valorar el Ajuntament, con el objetivo de enviarlo a la empresa.
También hemos contado con el apoyo de varios concejales de la CUP.

Por otro lado en la asamblea celebrada en la Plaça Sant Jaume se ha decidido realizar el martes 28/07/2015 una concentración de 10 a 11h, en la puerta del edificio Interface.

La Mesa Negociadora se vuelve a reunir mañana martes 28/7/2015 con la posibilidad de convocatoria de huelga, a nivel estatal, para los próximos 29, 30 y 31 de julio. Para decidir si la asamblea de Barcelona se une a esa posible huelga estatal, os emplazamos a las 9h en las puerta del Edificio Interface el próximo miércoles 29/07/15.

Además, ese mismo día, hacia las 11.00 está prevista una reunión entre Manuel Brufau (director de la delegación) y la RLT, con mediación de miembros del Parlament de Catalunya. Una buena oportunidad para que se oiga nuestra voz.

Se recuerda a todos los compañeros y compañeras que sigue en pie la convocatoria de huelga indefinida y que todo aquel que quiera ejercer ese derecho puede hacerlo.

Por otro lado, cualquier persona puede luchar contra este Injusto e Injustificado ERE firmando en:

https://www.change.org/p/fernando-abril-martorell-retira-el-ere-de-indra-sistemas?recruiter=349066116&utm_source=share_petition&utm_medium=twitter&utm_campaign=share_twitter_responsive&rp_sharecordion_checklist=control

Finalmente, queremos volver a aclarar que no es correcta la nota enviada (sin firma) por la Mesa Negociadora en la que se afirma “esta convocatoria no permite los paros parciales y por tanto si se utilizara, podría acarrear la desprotección de aquellos trabajadores que así la realizaran de forma parcial, o bien, que se produjera el descuento de la totalidad de la jornada aun habiendo parado solo una parte de ella
La realidad es que un trabajador puede sumarse a una convocatoria de huelga cuando lo considere. Estando en el puesto de trabajo, puede unirse a la huelga y se le debe abonar el tiempo trabajado. Y si el trabajador abandona la huelga pasa exactamente lo mismo. 

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada